Wellcome Aude! / Benvinguda Aude!

Yestarday night a new “housemate” arrive. Her name is Aude, from France. She’s helping my host family in the farm for about 3 month.

Ahir a la nit va arribar una noia nova a casa. Es diu Aude i és de França. Ajuda a la meva família amb la granja i s’estarà uns 3 mesos.

Anuncis

3 responses to “Wellcome Aude! / Benvinguda Aude!

  1. Carai així que téns companyia, compartiu l’habitació? T’has de cuidar més aquest constipat, el millor seria passar-te el cap d setmana al llit i pendre molta vitamina. I sobretot NO et posis a sota la pluja, que ja no creixeràs més…. Jejeje
    Per cert, jo tampoc he aconseguit veure les fotos, ara que jo ho faig desde el mòbil i potser és limitat…. Apa molts petons i cuida’t molt.

    • Tinc companyia sí, però a l’habitació no! jeje La casa és gran per sort 😉

      Perquè m’has de treure les il·lusions?? amb lo menuda que he quedat em pensava que si em regaven encara podria crèixer una mica, però vaja si t’ho m’ho dius per alguna cosa deu ser…

      Tema fotos, ho estic mirant però de moment no trobo què passa… Sorry…

  2. Si et funciona això de regar-te fes-m’ho saber que potser jo també m’hi poso… 😉

    Si que tenen cuartos aquesta gent no? :p

Deixa un comentari

