Visita al metge / Visit to the Doctor

Avui ha sigut un dia si més no estrany. El primer dia de vacances d’estiu de la meva canalla i el dia no podia començar d’altra manera que al més pur estil Irlandes: amb pluja (de les que mulla de veritat).

I és que després de 5 setmanes arrossegant un costipat i una tos de mil dimonis, per fi he fet una visita al metge. El perquè no hi he anat abans és ben senzill: 45€ la visita i és el lloc més barat. I és que aquí no tenen un sistema de salut com el Català. Aquí la gent paga per la visita i pels medicaments, tot al 100% del cost. L’estat paga les hospitalitzacions i certes despeses més cares com ara certes proves mèdiques. Pel que tinc entès, també cal pagar pels anàlisis de sang.

Doncs la veritat és que això de que paguis es nota. Una atenció de primera. Una doctora molt simpàtica acompanyada per una estudiant en pràctiques Australiana. La visita ha començat amb un “Amb aquest nom no pots pas ser d’aquí”, parlant del fútbol (que per cert m’ha felicitat per la victòria de la Roja… li he hagut de fer el discurs de la catalintat i tal), què feia aquí i per quant de temps, on m’estava i blablabla. Per tant, per si algú tenia algun dubte sobre si a Irlanda són o no xafarders, aquí n’hi ha una prova més.

I aquesta tarda quan ha sortit el sol ens ha faltat temps per anar al parc a jugar. I donant voltes per tot el que girava, algunes han agafat una marejada que ha acabat malament en el cotxe al camí de tornada. Poc més i no m’hi apunto jo també…

Anuncis

4 responses to “Visita al metge / Visit to the Doctor

  1. Alba, d’això q en dius xafarderia se’n diu ‘ser sociable’, les relacions humanes són així i quan no coneixes a un persona la manera de treure conversa és fent preguntes (sent xafarder), q ja ens ha quedat clar q no va gaire amb tu, jeje. La propera vegada tria com a destí per ex. Barcolana (dubto q trobis gaire gent “xafardera…). Per cert, q et va dir la Dra.? Estàs bé? Apa cuida’t mol i no et deixis enredar gaire x la canalla…. Molts ptons!!!!

    • jejeje vale, el que tu diguis.
      Doncs la doctora m’ha dit que en en qüestió de 5 dies m’hauria d’haver passat, i sinó que hi torni.
      Això de deixar-se enredar per la canalla, em sembla que hi tens més experiència tu que no pas jo, no? Com ho he de fer? 😛

      • Uff! Complicat amb la canalla: quan són els teus fills tu manes, però quan són els fills d’una altra, lamento comunicar-te q qui manen són els nens, el millor és aliar-se amb els pares i que siguin els propis pares que limitin els nens. D’aquesta manera quedaràs bé amb les dues parts, o no…. Tots els nens vénen sense manual… Petons i bon finde!

      • Gràcies pel teu ajut… Si TOTs venen sense manual estem arreglats… jejeje Apalin sort amb els teus 3!

Deixa un comentari

